• تاریخ : ۲۶ام شهریور ۱۳۹۶
  • موضوع : خبری

گفتگو با دکتر عظیم فضلی پور
عضو شورای علمی سازمان جهانی علائم تجاری

برند در فضای تجارت جهانی
در این گفتگو به مسائل برند ملی،برندسازی در فضای تحریم و برجام،معاهده
لیسبون، جایزه شایستگی مدیریت اتحادیه اروپاEBC*L، ارزش گذاری برند، کپی
رایت، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، تجارت منصفانه و تبریز ۲۰۱۸ پرداخته شده
است.

 

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما