• تاریخ : ۷ام خرداد ۱۳۹۶
  • موضوع : خبری

دانشنامه کوهریگ (koohrig.com) : خم شدن به پهلو با دمبل یکی دیگر از تمرینات قدرتی در بدنسازی است که عضلات اصلی شکم را درگیر می کنند و برای انجام آن نیاز به دمبل داریم. سطح تمرین مبتدی است.
خم شدن به پهلو با دمبل ساده ترین راه برای تمرین دادن عضلات کناری شکم است. عضلات کنار شکم و ثبات بخش کمر و حفظ حالت درست بدن کمک می کنند و اجازه می دهند از اکثر حرکات تمرین بهترین بهره وری را حاصل کنید. عضلات کناری شکم در حرکاتی که نیاز به قدرت چرخش ( مثل ورزشهایی پرتابی) دارد بسیار کمک می کنند و درگیر هستند.

آموزش تمرین خم شدن به پهلو با دمبل :

۱- صاف بایستید.یک دمبل در دست بگیرید و دست دیگر را روی کمر قرار دهید . این وضعیت شروع تمرین می باشد .
۲- در حالی که پشت خود را صاف نگه داشته اید به سمتی که دمبل را در دست دارید خم شوید .
۳- یک ثانیه مکث کنید و سپس به وضعیت شروع برگردید .
۴- به تعداد توصیه شده حرکت را تکرار نمایید .

خم شدن به پهلو با دمبل

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما